Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 25 apr 08, 11:11

Gikk det ikke forresten en søndagskamp kl. 18 på Zebra i fjor (i tillegg til hovedkampen kl. 20 på TV2, altså)? Mener bestemt å ha for meg det... Nå er det i hvert fall ikke noe.

<FRUST>

Personlig kommer jeg i hvert fall aldri til å kjøpe abonnement på noen betal-TV-sportskanaler (ikke at jeg for øyeblikket kan få det heller, med kun analog grunnpakke på kabel-TV) når det eneste jeg egentlig er interessert i på dem er FFKs kamper. Jeg driter i Bundesliga, Serie A, golf, Formel 1 og hva f*** de måtte vise. Jeg prøver å få meg færre TV-kanaler, ikke flere (kunne RiksTV bare latt meg få lov å betale for TV2 Zebra og TVNorge i tillegg til det som er gratis i dag, så hadde jeg satt jeg opp antenne på taket og sagt opp kabel-helvetet).

Men jeg er takknemlig overfor dem som har abonnement og deler med seg av opptak av minneverdige kamper.

</FRUST>

---------------------------

Svensk magi!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340