Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 apr 08, 23:19
Endret: 23 apr 08, 23:20

Etter å ha lest artikkelen så ser det nesten ut som journalisten har boikottet noen norsktimer også, ufattelig mye rusk!

Men til saken:

Opprinnelig postet av Artikkelen
- Vi har allerede vært i kontakt med konkurrende selskaper til Fredrikstad Fredrikstad Energi. Hvis 1000 eller 2000 husstander i Fredrikstad skifter strømlevrandører jeg ganske sikker på at det vil svi.

Og det er ikke sikkert det stopper med slike tall heller, dersom boikotten blir realisert. Vi har faktisk allerede vært i kontakt med andre strømølevrandører.

Ha ha ha, du skal være bra naiv om du tror at et par tusen Plankehaugen-medlemmer skifter strømleverandør på grunn av dette. Det er vel neppe slik at Plankehaugens medlemmer alle har Fredrikstad Energi som strømleverandør uansett. Hvor mange medlemmer er det egentlig i Plankehaugen? 4000? Flere av disse er vel yngre som bor hjemme også. Syns jeg ser poden på 18 år ber foreldrene skifte strømleverandør fordi Plankehaugen har sagt det.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340