Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 apr 08, 18:38
Jeg blir ikke overrasket hvis det kommer noen konkurser i enkelte klubber litt frem i tid, men det finnes de som også gjør mye riktig. Det finnes de som har ønsket stadion lenge, men det finnes også sikkert de som bare hivet seg på bølgen omtrent og tenker at om alle andre skal ha stadion, skal vi ha det samme.

Start ser ut som kanskje har blitt bitt av stormannsgalskap, men for eksempel Moss tror jeg har kontroll på ting. Er det en greie med Østfold at ting tar så lang tid egentlig? Jeg trodde det var et fenomen fra Fredrikstad, hvor det vel tok ti år før de fant ut hvor et nytt rådhus skulle være. Stadion tok også lang tid. Nå ser jeg at Moss også har brukt lang tid på sine stadionplanlegging. Nødvendig (altså de har tatt seg god tid om det er en bra investering), byråkrati eller sommel?

Jeg tror de fleste klubbene har det meste under kontroll, hvis interessen for fotball fra folket holder seg. Hva som skjer hvis interessen skulle dale tør jeg ikke tenke på en gang. Jeg tror kanskje toppen snart er nådd, publikumstallene har vel bare økt og økt de siste årene. Mye takket være TV2s dekning av kampene. De kan også være en årsak til at folk går lei også. Fortsetter de med dommermas og skandaler som hovedoppslag, så blir vel folk lei av fotball etter hvert også. Det er sikkert en del klubber som balanserer regnskapene sine på tilskueranslag i årene fremover, får vi en kraftig nedgang der så kan det bli spennende å se hvordan klubbene taklet dårligere inntekter. Da føler jeg heller ikke FFK står på solid grunn, det er sikkert mye som ikke har dukket opp i den saken ennå, klubben var jo også en tid i fare for å gå konkurs. Det høres skremmende likt med slik ting var på slutten av åttitallet. Økonomien var god og stadig større lån ble tatt opp. Så kom nedturen.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f