Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 apr 08, 15:42
Endret: 17 apr 08, 15:46
Det er klart at Bobbie Friberg Da Cruz fortsatt er interessant dersom det viser seg at han kan bli fullstendig restituert etter de langvarige skadene sine. Det er tross alt en spiller FFK var veldig interessert i, og som hadde vært FFK-spiller i dag dersom Da Cruz ikke hadde feilet den medisinske testen. Han var heller ikke i den fysiske formen FFK ønsket.

Nøyaktig hva som feilet vet jeg ikke, da dette er taushetsbelagt informasjon, men jeg tipper det har med kneskaden å gjøre som han har slitt med i lengre tid. Det har også vært rykter fra svensk hold om at Da Cruz trolig aldri kommer til å bli helt kvitt kneskaden sin.

Jeg sitter likevel med en følelse av at dersom FFK gjør det veldig bra frem til overgangsvinduet, så kommer nye spillere til å bli signert. Da Cruz vil nok være interessant, men også en spiss til. Jeg tror nemlig Grönhagen synes det er for tynt på topp når Tarik (og/eller Gardar) ikke kan spille.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f