Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 apr 08, 17:18

Now we`re talking. :) Er faktisk enig i at Gerrard faller litt lett innimellom, men så lenge jeg er Liverpoolsupporter syns jeg det er greit nok. Han filmer, får ikke frispark/straffe og tenner til på alle pluggene(sammen med resten av laget) og spiller med en fandenivoldsk innstilling, som i dag resulterer i mål for Torres..

Syns begge to er klare situasjoner jeg, hvis vi snakker om samme. Når Samba(eller noe?) holder ham igjen, så er det nok til at han blir forhindret. Den er ikke direkte stygg, men det er et straffespark.

Angående Skrtels gule, er jeg uenig med deg. Han holder ham helt klart igjen, og er ikke i nærheten av å engang vurdere om han skal tenke på å vurdere om han muligens skal prøve å gidde å få tak i ballen. ;) Reina hadde kanskje plukket den opp, men han tar fra Blackburn en målsjanse. Etter min mening, rødt kort. Men skjønner også godt at han bare får gult. ;)

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340