Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 13 apr 08, 13:24
Endret: 13 apr 08, 13:30
Opprinnelig postet av MadMax

Andre Paulsen fra Storhamar og Kongsvinger ja.

Ikke hørt noe spesielt om de spillerne i allerede har. Men det er jo noen som har kontrakt for neste sesong, blant annet David Hnat. En full oversikt over det finnes et sted i tråden her. Men Gerhard Nilsen er lysten på å flytte til Tønsberg hvor kjæresten hans bor eller noe, så jeg tror han er ferdig i Stjernen.

 

Ok

Vet det var 5 som hadde kontrakt før signering av Grotnes, Gæbben og Rahm, så da er det vel 8 da. Og det holder jo ikke.

Keepere

Grotnes

Backer

Helgesen,Westreng,Juntii,Gæbben,Rahm

Forwards

Hnat, Bedsvaag,Nygård

 

Det begynner å likne på en back bessetning, og jeg regner med at Martin Tangen Jordheim og Jon Petter Andersen skriver på.

På vei ut er vel Ylvèn,Eskesen,Ohlsson, Lindmark,Ruiz,Oravec og Viinikainen, samt att Grødtvedt spiller i svensk divisjon1. Karl Johan Sundt er fedrig med utdannelsen, og prioriterer trolig bort hockeyen? Truls Navestad gjorde comeback etter å ha lagt opp året før, sliter med motivasjonen? Mats Knutsen var på utlån fra enga. Usikkert kort?Og Hjalmarsson er usikker. Er det artistskatten det står på her?

Dette er i verste fall 12 stk som må erstattes, og helst bør vi ha en bredere tropp enn hva vi hadde denne sesongen, hvor vi var svært sårbare for skader. Så en 13-14 spillere til må vi ha, hvorav 5-6 kan hentes fra utlandet avhengig av om Hjalmarsson fortsetter eller ikke. Så her er vi AVHENGIGE av å signe flest mulig av de norske på årets lag. Og vi må ha minst en keeper til. Tommy er linket til både Comet og Sparda, og hva skjer med Gundersen? Er lyskeskaden kronisk? Legger han opp?

Flere spørsmål enn svar her. Ja, vi har enda god tid, men om ikke de fleste av egne nordmenn skriver på, har vi ett stort problem.

 PS

I tillegg er det jo usikkert om kaptein Selvaag i det hele tatt blir frisk nok til å spille, Alexander Simensen glemte jeg, og han har jo også vært mye skadet. For å toppa heile driten, sliter Juntii med ryggen, men han tror jeg spiller for fult.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340