Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 09 apr 08, 15:24

Opprinnelig postet av TothNR1
www.fxt.no skal dette være en spøk? Dette er no av det mest forferdelige jeg har hørt, syns det blir utrlig trist hvis vi må dele stadion med sparta kan virkelig fotball forbundet gjøre sånt?! skal sparta lissom få den æren av å kalle fredrikstad stadion for hjemme arena

 

Jeg har lest noen av kommentarene på f-b.no, og de fleste av dem reagerer som deg. Som innflytter kan jeg ikke forstå dette i det hele tatt. For det første så må jo alt samarbeid mellom FFK og Sarpsborg være positivt. Videre vil dette føre til inntekter for FFK. Fotballtilbudet, for tilskuere, vil bli større i byen. Det kan da ikke være rasjonelt at det skal bygges et nytt stadion så kort vei unna. Det må da være bedre om pengene brukes til treningsanlegg/fasiliteter(FFK og Sarpsborg kunne spleiset på dette). Nekter å tro at gressmatta på stadion ikke tåler å spilles på en gang i uken.

Begynner å grue meg til å kjøre hjem fra jobb, for her er det mange som har tunellsyn.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340