Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 08 apr 08, 13:39

Når det gjelder forsangeren så skal han ha kred for at han faktisk tar ansvar. Men som forsanger synes jeg desverre ikke han holder særlig mål. Ofte starter han bare sanger helt uten å forberede folk på at "nå drar vi i gang Rødhvit til jeg dør" (for eksempel). Det viktigste for en forsanger er jo strengt tatt å få med seg resten av supportergjengen på sanga. Under Zoran visste alltid folk hvilken sang som kom. Han veiva med arma og gjorde alt for å rette oppmerksomheten på han. Så skrek han hvilken sang som kom, og at alle hadde vær så god å væra med. SÅ begynte han å synge.

Det er dette, pluss et trøkk i stemmen og et voldsomt engasjement jeg tror gjorde Zoran til en såpass "uerstattelig" forsanger.

Absolutt ikke meningen å rakke ned på dagens forsanger, for han prøver sikkert så godt han kan.

Jeg tror absolutt det er mulig for haugen å komma seg opp på et godt gammalt nivå, men jeg mener det trengs en forsanger mer lik Zoran.

Blir nok aldri slutt på maset rundt Zoran, men sånn er nå det....

---------------------------

heia heia...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f