Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 07 apr 08, 22:38
Opprinnelig postet av Lemmy

Vil bare gratulere plankehaugen med at det er den supporterklubben jeg har hørt som har minst fotballkunnskaper, og mest patriotisme(negativt ment). Blir rett og slett flau å høre når Jan Kjell Larsen fanger ballen, Gardar Johansson løper og detter, og alle roper på straffespark. Hva faen er det?

Og når Jan Kjell Larsen bokser i feltet og treffer såvidt Raio Piiroja så er det nok for at de gidder å bruke masse energi på å rope "dommerjævel" og bue ut Larsen neste gang han har ballen? Hvis det er fokuset til Plankehaugen, har de ingen som helst rett til å klage på at andre ikke gidder å synge..

Og når Moldes ballfører(husker ikke hvem det var) kommer uten press fra midtbanen, så er Ophaug og Piiroja kloke og faller helt riktig av. Så buer publikum, for de mener at en stopper skal komme i press. På 25-30 meter skal noen komme i press, og der syns jeg faktisk FFKspillerne er veldig flinke. De faller godt og støter i riktig tid. Helt tragisk å høre at de blir buet ut av Plankehaugen og andre idioter på stadion.

Og det verste, det var tilogmed noen som bua når Barsom ble utvist.. Det kan være offside, men det var det ingen som fikk med seg der og da. Å bue på et så soleklart rødt kort er idioti. Det er en hårfin balansegang mellom å være patriotisk og å være idiot.. Mange i Plankehaugen klarer desverre ikke å se hvor det skillet går..

Du kan virkelig ikke mene det du skriver her.....?? Vet du hva en supportere er til og hva de skal hjelpe laget med? Ihvertfall ikke analyse.... Er det noen som er idiot her så tror jeg det faktisk må være du... Om ikke hele innlegget ditt er ironi da...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f