Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 06 apr 08, 20:21
Opprinnelig postet av hasse33
Ja jeg vet da det, men det er vel noe som heter "fair play" ??


Alle klubber i hele Norge har fått beskjed om at de IKKE skal sparke ut ballen når det ligger noen nede, denne "regelen" er tatt vekk fra fair-play listen.

Altså, det er ikke brudd på fair-play å fortsette å spille når en ligger nede. Det er dommeren, og kun han, som skal stoppe kampen ved skader.

Forøvrig drittlei tv2-journalister, som ser ut til å ha kun en tanke i hodet, og det er å lage saker ut av ingenting. De prøver å være så konfliktskapende i sine intervjuer, at det er langt over grensen til latterlig. Alle intervjuene jeg har sett under rundenidag, så er det minst et spørsmål som prøver å skape konflikter. I denne kampen, så var det stort sett episoden med Tarik, som ho ikke kunne la ligge. Selv om Molde-folka flere ganger sa at det er slik de er blitt fortalt at det skal være. At Tarik ikke har fått med seg dette er jo litt rart..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340