Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 31 mar 08, 15:24
Opprinnelig postet av Sarpingen

Og Sparta-sympatisørene fortsetter å spre løgner.

  

 

Du anklager meg for å spre løgn og det er ganske drøyt. Slike sterke hersketeknikker har for så vidt "korstogfarerne" brukt hele tiden.

Jeg tar kortversjonen, som likevel er vanskelig å fatte for mange: hvorfor gikk SFK og Sparta med på å gi fra seg elitesatsingene sine? Jo, fordi det skulle være en felles satsing med navnet SFK Sparta. Forståelig så langt? Men det var selvsagt ikke det man egentlig ønsket - men et helt uavhengig navn (fra klubbene). det kunne man først få til etter at klubbene hadde gitt fra seg elitesatsingene sine. Forståelig at klubbene reagerer nå? Det de har gitt fra seg er plutselig ikke lenger deres fellessatsing, men noe aldeles helt nytt som IKKE skal profileres som i utgangspunktet; nemlig en fellessatsing fra SFK og Sparta. (Navnet Sarpsborg Sparta FK er en spøk. Det ble gjort klart på møtet at det var kun bynavnet som skulle brukes - mens stemmene ble talt opp! Løgn og bedrag hele navneprosessen - men får man viljen sin så godtas alt!)

 

Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å forstå at klubbene her føler seg lurt og reagerer.

 

Sparta har våget å si fra offentlig. SFK tar oppgjøret internt ettersom mediene og folk på nettet ikke har brydd seg om å snappe det opp. Akkurat samme reaksjon i SFK: lurt til å gi opp elitesatsingen. Regner med at Sparta OG SFK nå melder seg ut av samarbeidet på grunn av denne frekkisen.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f