Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 31 mar 08, 00:08

Jeg blir sur av å se supporternes kritikk hver gang laget i  deres hjerter taper. ! Taper FFK blir det rop om nye spillekjøp og bomkjøp. Fram til nå har de fleste vært enige om en god og bred stall. Bortekamp i Bergen og vi fører kampem med mest ballbesittelse og har fete muligheter som vi ikke scorer på. Tarik som bommer (1. omg etter strjernefinte) skyter 1 cm utenfor, Hansi i stanga. Gardar bommer og et par gode skudd av Gashi. Brann hadde Helstad og alle så hvor effektiv han er, spesielt etter at karadas kom inn og brøytet vei. Piroja skulle hatt frispark ved Karadas headingen !! Ingen tvil. Frisparket i forkant var heller ikke frispark.også i følge Semb. Det siste målet kom fordi FFK presset på for uavgjort. Hadde tarik scoret i 83. minutt hadde alle her inne vært i himmelen over hvor godt lag vi har i dag. Jeg var stolt av dagens lag og kamp !! Vil vi ha et godt FFK som taper (ufortjent) eller et ræva lag som vinner 1-0 hjemme mot VIF på bare flaksa. Dette var en god serieåpning, i motsetning til 0-3 mot LSK i 2007

Staw 5, Ophaug 4, Patrick 6, Piroja 6, Wallace 3, Hansi 5  kasey 6 , Gashi 4, Abbe 6, Gardar 6, Tarik 8

Det kan gå mot UEFA cup ! Vi kan slå alle hjemme og nesten alle borte !

 

---------------------------

moxi-V
Med Tarik til toppen !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340