Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 28 mar 08, 11:25
Endret: 28 mar 08, 11:26
Opprinnelig postet av Rune

Alle foretak med litt respekt for seg selv har jo klart definerte roller når det kommer til mediahåndtering.. PH burde det også--- mener noe av det samme om aristokraten også.

 

Akkurat det som er kjernen i problemet. Venter fortsatt på et utspill her inne fra Silje, Roy, Jaran, etc. De bør finne sin besøkelsestid nå. Mange folk er faktisk opprørte. Ved å si at vi i styret er enige ( hvor styret med Jaran Berg i MA saken er inhabile ), selv i MA - saken som de visste mange FFK - supportere var sterkt uenige i, da viser de etter min mening utrolig liten respekt for flertallet i PH. Styret uttaler seg på vegne av PH, og det er det signalet styret gir, som vi gir utad til fotball Norge.

Det holder ikke å si at i en supporterklubb med mange medlemmer så vil det alltid være ulike meninger. det holder bare ikke i denne saken. Forventer et utspill fra styret her inne. Må si at jeg er sterkt kritisk til deres syn på mediahåndtering. Mulig at alle her inne ikke tar dette like alvorlig som meg. Men jeg mener helt klart at hvis ikke ting bedrer seg nå fremover, så bør flere i styret vurdere sine stillinger. Så igjen..Jeg forventer brannslukking/et utspill fra styret i PH

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340