Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 26 mar 08, 16:34
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg kan ikke se hvordan MA skulle passe til beskrivelsen "hvitsnippforbryter", da han ikke engang hadde egen vinning som mål i denne saken.

Dessuten var han adm dir for et fotball lag.

Jeg synes det rett og slett er tarvelig av dere som bruker denne saken mot PH eller FFK. Jeg kan ikke se at noen av disse har gjort noe klanderverdig i denne saken.

Og jeg er ikke medlem av PH, og forsvarer derfor ikke egne handlinger.

Kjære kanogvetalt. Må si at jeg har respektert deg, og har syntes at noen av innleggene dine er fornuftige, men hvis du ved dine fulle fem mener at ikke styret i PH har opptrådt klanderverdig i denne saken så lurer jeg litt på din dømmekraft.

Jeg har hatt mitt standpunkt mot styret i PH i forhold til MA banneret hele tiden under sakens gang. Det var ikke heldig og er ikke heldig at en supporterklubb og et styre går ut på denne måten. Vi ( styret på vegne av alle i PH ) har lagt hodet på hoggestabben og dummet oss alle ut  

 

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f