Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 mar 08, 15:34

Opprinnelig postet av Tøfflus


Og Rottens Flukt, vi er nok ganske enige. For å oppnå den roen er det nok greiest å forholde seg til dagens dom som om den var endelig.

Jepp. Selv om jeg også nok synes det er litt "underlig", for å låne rettens ordvalg, at retten er så sikker i sin sak.

Men for å sitere litt videre: "Retten finner ingen grunn til å feste lit til tiltaltes forklaring".

Derimot har de festet stor lit til Stein Hoffs forklaring, og de har lagt vekt på de forklaringer fra Mikel selv som taler i mot Morgans sak, og sett bort i fra ting som tyder på at Morgan har handlet også i Mikels interesse (ikke bare Lyns).

Jeg vil tro Morgans sterkeste kort i ankesaken vil være at såpass mye av domspremissene hviler på hvem retten har valgt å feste litt til. Det er lite som er dokumentert av beviser, det var en hel del antagelser og vurderinger av hva man tror har skjedd underveis her.  

 

For FFKs del er det en smule ironisk at de har hatt en direktør ansatt som i realiteten har vært en dokumentforfalskner (i følge dagens dom) og enda så har det fungert veldig veldig bra. Selv med mistanken hengende over Morgan har ikke klubber som LSK og Brann hatt noen betenkligheter med å forhandle med Morgan Andersen/FFK. Det er synd at Morgan Andersen må forlate en stilling hvor alle synes å være fornøyd med alt han har gjort.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340