Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 26 mar 08, 15:26
På bakgrunn av det tidligere mye omtalte banneret mot Vålerenga, og diverse uttalelser i media mener jeg å kunne si de påsto han var uskyldig.

Jeg er ikke ute etter å ta noen i plankehaugen, det er på mange måter prisverdig å stå opp i en vanskelig sak og forsvare sine venner! Men jeg føler de uttalte seg som på vegne av en samlet supportergruppe og befolkning, mens det i virkeligheten var en splittet by og mange tvilere.

Og dette ikke minst en sak som har flere aspekter enn skyld og uskyld, feks om det i det hele tatt er riktig å forsøke å tjene penger på mindreårige idrettsutøveres talent når man kanskje burde innse at sin egen innsats i den store sammenhengen er ganske begrenset. I tillegg er det svært følsomt i forhold til hvordan man forholder seg til mengder av afrikanske unge gutter som blir lurt til Europa med lovnader om  talentutvikling og  store penger, mens de ender opp som prostituerte og ilegale immigranter. Uten at dette har direkte sammenheng med Mikel, så er det flere spørsmål som man bør ta stilling til i forhold til denne saken.

Jeg er uansett spent på hva "vi" sier nå..?

---------------------------

Svaberget for alltid!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340