Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 26 mar 08, 15:13
Endret: 26 mar 08, 15:17

Har bare en ting til å si: Silje, Jaran, Roy, Ulf..Tenk dere om på hva dere uttaler dere om i media i fremtiden. Dere representerer nå over 4000 medlemmer. Dere representerer ikke lenger en liten guttegjeng som kjører minibuss til Nybergsund og Lillehammer. En ting er å gjøre feil i MA saken en gang, men å igjen vise banneret på Ullevål, samt før påske nærmest å kreve MA tilbake ved frikjennelse på tv2, så har dere selv satt dere i en offentlig gapestokk, og gjort resten av medlemmene i PH ufrivillig til latter for resten av fotball Norge.

Alle vet at Ulf Berg er venn med MA, det gjør at flere av dere er inhabile i denne saken. Dersom dere ikke vet hvordan dere skal opptre i media, så bør dere få inn kompetente folk, eller la være å uttale seg i saker man ikke har noe kompetanse på, eller har noe med. Har selv nå lyst til å involvere meg mer i klubben jeg er så glad i, selv om jeg bor i Oslo. Vil ikke at klubben min skal bli " pissa "slik på i fremtiden. 

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f