Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 24 mar 08, 21:15
Opprinnelig postet av danan
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Var du på Stadion i 2007 ?? Virker ikke sånn. At de kan bli  bedre i år og åra som kommer er mye mulig. Men i 2007 så var de like stille som resten av gjengen som var der. Da regner jeg med etter at Zoran forsvant. Etter at han forsvant så forsvant også gnisten til BRH virka det som.


BRH satt seg på hovedtribunen etter utestengelsene, så da er det kanskje ikke så rart at du ikke hørte så mye til dem...


jepp,  og det at Zoran forsvant, det var nok fler som følte seg litt mer fri da og ikke gadd å synge,  
husker jo de 5 minttene da han tok styringa på Ullevaal mot enga,  
 folk bynte jo å synge med igjen akkurat som før,  når han gikk igjen, forsvant sttemninga helt,
det var noe som var annerledes når Zoran var der, og siden styret var så idioter som de var,  så ødela de det som
kunne blitt noe større...  det er sånn jeg ser det, men nå får vi ikke han tilbake og derfor er det ikke nødvendig å dra opp den diskusjonen igjen.   skal hvertfall bli bra med en gruppe som består av folk som VIL og KAN synge i 90 min. uansett hvor mange det er, så får man dratt med fler folk

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340