Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 mar 08, 14:42

Enig med Anne, her. Wallace har så absolutt ikke imponert meg defensivt, men er sterk offensivt. Er han lærevillig, og er FFK dyktige til å bedre ham defensivt, tror jeg allikevel han kan holde mål. Men som tidligere nevnt, han er et nytt angrepsvåpen som kan bli veldig godt å ha!

At enkelte mener Agim Shabani ikke er god nok, er forståelig. Det han har prestert så langt i FFK-drakta, har ikke vært bra nok. Men når han slår ut i full blomst vil vi ha en mer enn god nok erstatter på midtstopperplass! Kjenner noen som kjenner Agim og familien hans, og det som visstnok er det største problemet hans er at han stiller altfor høye krav til seg selv. Taper han en duell, blir han så oppsatt på å vinne neste at han gjør enda en feil.. Så kommer han inn i en ond sirkel.. Når Agim får alt det der på plass, kommer han til å spille fast i førsteelleveren, kanskje om et år eller to. :)

Vidar Martinsen imponerte meg ikke stort i fjor, men han slet jo med kneet. Tror han er en grei backup på midtstopperplass, hvis ikke kneet blir et problem. Etter det jeg har hørt er han visstnok frisk, så da gleder jeg meg til å se Martinsen i 2008-sesongen. :)

Men det er helt klart gunstig om vi får inn Jan Tore Ophaug som et førstevalg på høyrebacken og en reserve på midtstopperplass!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340