Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 19 mar 08, 18:39
Opprinnelig postet av Lemmy

VG har rett og slett lite peiling! Vi får terningkast 2 når vi har to av Norges største keepertalenter? Vi har to u-21keepere, og så vil de fokusere mest på at de mangler rutine? Jaja, trøster meg med hva alle sa om Håkon Opdal for noen år siden, jeg.. Vi ser jo åssen det går med ham nå!

Opdal hadde nok også fortjent terningkast to for noen år siden, at han er en bedre keeper i dag er helt ubetydelig, VG må vurdere spillere etter hva de har bevist og begge våre keepere er relativt ubeskrevne blad i Tippeliga sammenheng.

Synes alt i alt du må få av deg de dobble FFK brillene du har på deg, VG sin vurdereing er aldeles ikke helt på trynet. Hvis du ser på tråden der vi (FFK supporterne) tipper tabellen har de fleste  FFK på 6-7 plass så de fleste av oss vurderer faktisk FFK på tilnærmet samme plass som det VG gjør.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340