Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 03 mai 04, 23:29
Jeg får holde tunga rett i munnen. Sitter ikke så langt fra feltet til plankehaugen og får godt med meg hva som skjer. Vi har sjøl lagt lista høyt for engasjementet på tribunen. Innimellom er det ett par ting som irriterer meg. Jeg synes det er veldig ujevnt, svært få sanger som oppnår nok gjennomslagskraft. Virker som om ikke alle er trygge nok på tekstene. I tillegg synes jeg at det blir forlenge stille i perioder, spesielt i første omgang da spillet var heller grått. Det er da man skal løfte laget. Synes i mange tilfeller hovedtribunen er vel så flinke til å dra i gang.
Så over til der jeg sitter. Den nye tribunen. Sitter bra gjør vi, men det er liksom ikke det samme å løfte skjerfet over hodet sittende :) Det må nesten være straffespark for at folk skal reise seg. Utrolig trege.

Tror dere i plankehaugen må få spredd sangene deres til offentligheten. Da blir det lettere for andre å bli med, samtidig som det blir mer engasjerende å dra i gang for dere også.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340