Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 mar 08, 18:32
Mitt tips blir nok slik pr dags dato:

1.   Rosenborg - Virker sterkere en på lenge.
2.   Stabæk        - Hang godt med i fjor, blir bedre i år, men holder nok ikke helt inn.
3.   Viking           - Samme som stabæk, men ender litt svakere en de.
4.   Lillestrøm    - De vil og vil, men får det aldri til!
5.   Fredrikstad - Beste sesong etter opprykket, stallen er mer styrket under vinteren en noen gang!
6.   Vålerenga    - Prøver å kjøpe seg succe, funker ikke i år, heller..
7.   Brann            - Tar for lett på oppgaven med å forsvaret gullet, skjer ikke igjen før om ca 30 år
8.   Tromsø        - Blir rett og slett for svake
9.    Lyn               - Litt bedre en i fjor, men må nok innse at nedre halvdel av tabellen er plassen for dem.
10. Molde           - Tilbake i øverste divisjon, er nok mye vilje, men ikke nok.
11. Strømsgodset - Daler nok litt i forhold til i fjor.
12. Aalesund          - Er og blir for svake, en fargeklatt ja, et godt fotball lag, nei.
13. Bodø glimt       - Hva var det de sammenlignet seg med? Husker ikke nå, men de er langt på villspor ihvertfall.
14. Hamkam          - hehehehe . Er ikke så mye mer å si... (ikke så veldig objektivt)


Totalt sett er det slik jeg tror (og i visse tilfeller håper) tabellen ender etter 2008 sesongen. Begrunnelsene er tynne, og de er gjort i hastverk.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

*22.05.08*


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f