Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 mar 08, 16:13
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

blabla

BS Det virker som om du "mennær på" på bakgrunn av mediafremstillingen Kvisvik har fått. BS

Jeg vet ikke noe om dette er spillegjeld, eller hva det er, men jeg vet at han har forsøkt å starte en del virksomheter rundt omkring (ikke veldig vellykkede). Det er ikke lett å være gründer.

 

Det som slår meg mest, er enkelte grupperingers forsøk på å stemple alle som ikke mener det samme som dem som idioter - i tillegg til vanvittig mye hykleri. Som jeg skrev, dette er sladder og kun sladder.

Jeg syntes innlegget du skrev var teit ja, det var krasse ord i forhold til hvilket grunnlag du skrev det på. Jeg har ingen problemer med at andre har andre oppfatninger enn meg (Hvis det var meg du siktet til da, det regner jeg med), men jeg merker jeg ble faktisk litt støtt av måten du bare dømte noen du ikke kjenner.

Du mener det er greit å slakte ham fordi "sladderet" om han ikke er noe verre enn for noen andre? Mange her inne mener at man må ta fremstillingene til media med en klype salt (inkludert meg, men jeg sier ikke at alt som står der derfor er direkte jug), fordi de er så gode til å gi inntrykk av ting, men det virker som om du vil si at den egentlig ikke er så aller verst treffende?

Hvis plankehaugen har bygget et hus til ham så kan han vel disponere det som han vil? Det var jo en del av lokkemiddelet for å få ham hit? Det er jo selvfølgelig kjempeleit om han ikke greier å ta vare på seg selv, spesielt for de rundt ham og som har forsøkt å hjelpe ham, blant annet ved å bygge hus på dugned osv. Men dette er vel en sak mellom han og de han skylder penger til? Bare han yter sitt beste for FFK i den perioden han har kontrakt her så får det være greit. Dette er ikke en debatt om man syntes vollyforsøket i forrige kamp var godt nok eller ikke, derfor synes jeg det er riktig å utvise litt større forsiktighet når man uttaler seg.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f