Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 10 mar 08, 15:29
Legger inn fasiten min fra et annet forum...


1. RBK
Desverre så tror jeg de tar tilbake tittelen.

2. Viking
Frykter Siddisene vil gjøre en veldig bra sesong. Men skulle vel bare mangle også kanskje, med det laget de har. De vil uansett gjenvinne tittelen som Vestlandets nr.1-lag.

3. Stabæk
Holder nøkkelspillerne seg skadefrie så har jeg faktisk troa på at de kan nå helt opp. Men de er alt for avhengig av disse, og noen skader/suspensjoner kommer alltid.

4. Lillestrøm
En liten undulat som får så dårlig med mat, for de jeg bor hos, for de jeg bor hos, de er så gjerrige så! De kan kjøpe så mange hovne FFK-spillere de bare vil, suksess blir det uansett ikke!

5. FFK
Uten tvil landets mest spennende talentfulle lag. De har flere egenproduserte spillere enn noen andre, samt at laget er veldig ungt. I mål er det to U-landslagsspillere. Med litt mer erfaring vil de være minst like bra som Shaban. Forsvaret styres av landets beste forsvarer, Piroja. På topp finner man spennende ungutter som Fo-fo-fofana og Tarik, samt mer rutinerte ringrever. Man trenger ikke savne Marcus Rinberg mer nå. På midten, som kanskje er norges beste, finner man en fin kombinasjon av eleganter og elefanter! i tillegg har klubbens landets mest fotballgale publikum.

6. Brann
Noe så tåpelig som å si "gulle hem". Dette er en klubb totalt blottet for store tradisjoner. Men sjarm har ihvertfall deres publikum, og ligner gasnke så mye på FFK`s faktisk. Men nå fikk de gullet i fjor, og da sier det seg selv at det blir mange år til neste gang. Dessuten; Martin har reist!

7.Vålerenga
Gjeeesp. Har ikke Enga lært seg at man ikke utelukkende kan kjøpe seg til suksess? De vil utvilsomt åpne svært svakt, men komme stygt etterhvert. Men 6 lag vil ikke la seg forbigå!

8. Tromsø
En gammel FFK-favoritt vil hevde seg på dette laget denne sesongen. Synd å si det, men det sier ganske mye om TIL.

9. Lyn
Jeg syns skiklubber burde sysslet med ski. Uansett, det holder med 4 brukbare lag fra Stor-Oslo. Og hvem vet hva som kan skje om MA blir dømt, kan da Lyn gå konkurs før sesongen er over?

10. Strømsgodset
Det er vel helst Bandy Drammen er kjent for, men nå har de altså fått opp denne nr.2 klubben. De klarte seg bra forrige sesong, og frem til storlaget fra Nedre Eiker kommer tilbake så er det helt ok at de holder seg.

11. Molde
Det var en gang et lag som hadde 3 S`er og en fiskeoppdretter. S`ene forsvant, men fiskeoppdretteren ble igjen. Men hva hjelper det med penger når ingen som har kvalitet nok til å kunne velge ønsker seg til denne bygda?

12. Ålesund
Nord-Vestlandets eneste skikkelige klubb holder plassen igjen, og det i seg selv er jo en sensasjon. Her er det masse sjarme, så herlig at de er med og leker med de store.

13. Bodø/Glimt
Når klubbens ledere går ut en mnd før seriestart og sammenligner laget kvalitetsmessig både med Drillos og RBK på det beste er det på tide å stikke fingeren i jorda. Men det er vel kanskje for mye forlangt på en plass hvor det er tæle langt ut i mai? Men ja, kvalik får de.

14. HamKam
Norges helt klart minst sjarmerende lag med et enda mindre sjarmerende publikum har ingenting i øverste divisjon å gjøre! Et samlet fotballnorge vil ha dem vekk vekk vekk, og jaggu får vi vilja vår igjen!

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340