Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 10 jun 03, 12:53
Hei,

Jeg er møkka lei Drillo og Semb!

Hvordan kan de forvente seg noe annet av landslaget når de har disse prioriteringene:

1. Organisere seg
2. Forsvare seg
3. Slå gode langpassninger
.
.
.
7. Score mål!!!

Så klarer Drillo og si følgende i VG:

John Carew: - Viste glimt av hva han kan, men det er ikke nok i slike kamper. Må vise mye mer mye oftere.

Steffen Iversen: - Spilte også en dårlig kamp. Bidrar spesielt med for lite offensivt.


Hvordan kan disse spillerne yte maksimalt på ett lag som kun har fokus på ikke å slippe inn baklengs mål, og score på dødballer.

Carew er teknisk nok i massevis, Flo også. Landslaget tar knekken på våre tekniske spillere! Ikke lenge før Carew tar en Flo og mister selvtilliten heller...

Vet at dette er kun å skumme overflaten, men det er noe fundamentalt galt. Takk og lov for at vi i FFK går for å score mål slik at vi er istand til å takle mål imot. Noe som kom som den berømte julekvelden på landslaget i parken. De ble helt satt ut når de ikke lenger kunne gå for 0-0 evnt. ett dødballsmål!

Vet ikke om dere fikk noe ut av dette..men jeg er skikkelig frustrert!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340