Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 feb 08, 22:07

Du kom akkurat før meg i å opprette en ny tråd. :)

Stemmer dette, bør klubben ta en alvorsprat med de det gjelder. Selvom det er misnøye, må man da kunne klarer å være profesjonelle nok til å holde kjeft om det? Det bidrar kun til negativt fokus og oppmerksomhet, noe vi ikke trenger en måned før seriestart. Vi har jo hatt nok med Værste-saken, Morgan, Plankehaugen/utestengelsene og Shaabansaken...

Selvfølgelig kan man gjette seg til hvem det er..  Bjørkøy, Kvisvik og Ramberg blir jo selvfølgelig navn å nevne.. Bjørkøy kan jeg skjønne, Grönhagen viste ham minimalt med tillit når han hentet inn to midtbanespillere som er bedre enn kapteinen på laget. At han kan være skuffet over det, er forståelig.

Kvisvik har ingen grunn til å klage. Han har i flere år blitt sett på som matchens beste så fort han tok en fin vending eller finte. Han er selvfølgelig en god spiller, og en spiller som passet litt til den slække "hyggestemninga" som var i klubben før. Så fort det kommer inn nye krefter med andre holdninger, Grönhagen, Aune, Per Morten Kristiansen, Gashi, Wehrman og nå Barsom, er det en omstillingsfase fra å kunne være slækk til å måtte jobbe. For en topptrent Kvisvik er det ikke umulig å ta plassen fra Barsom. Han er redd for å slite benken, og det er en feil innstilling.

Ramberg er ikke god nok for et lag som skal hevde seg i tippeligaen. Forsåvidt ikke så dårlig som alle skal ha det til, men er rett og slett ikke god nok. Syns derimot han er en hyggelig og sympatisk fyr, pluss for det! Men allikevel tror jeg han er misfornøyd med Grönhagen..

Ellers syns jeg troppen stort sett virker som en gjeng med seriøse gutter som vil fighte seg inn på laget. Se bare på Gardar Johansson..Fra å få et floppstempel til å kanskje spille i startelleveren neste år. Bra jobba! Se på Kouadio, Fofana, Agim og de andre unge. Det er spillere som jobber knallhardt for spilletid! Det er jo faktisk verre for Agim å få plass i startelleveren enn det er for Bjørkøy og Kvisvik..

Pluss til Kasey som tør å si i fra. Grönhagen løser, som vanlig, også saken godt i media. Virker rolig, og sier at de skal ha samtaler med alle spillerne. Bidrar til å prøve å roe det ned. Nå håper jeg spillerne skjerper seg, og viser en helt annen innstilling! Det er jo ikke sikkert at det er så mye misnøye som tv2 skal ha det til, men alle som kan legge sammen 2 og 2 og få 4 skjønner at noen av spillerne murrer litt..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340