Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 23 feb 08, 17:18
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Skjønner Kvisvik godt jeg. Han fyller 34 i år. Skulle han være fornøyd med å slite benken i håp om å få litt spilletid i fremtiden? Selvsagt ikke. Han vil spille fotball, nå. Enkelt og greit.

Enten så er/vurderes han god nok til førsteelleveren i FFK denne våren, eller så har han ingen interesse av å bli her. Kvisvik skal ikke bruke de siste to årene av sin karriere på å være reserve for FFK. Da har han mer glede av å spille fotball på et lavere nivå.

Man kan sikkert tolke Kvisviks "utspill" som sutring, hvis man vil. Eller man kan tolke det som et jordnært og realistisk svar på journalistens spørsmål. Jeg velger det siste, så kan andre mene som de vil.

Forøvrig håper jeg at Kvisvik viser seg verdig en plass på laget, og at Grønhagen får det med seg. Selv om Kvisvik ikke skal ha noe klippekort på laget, så skal det ikke stilles krav til at han er 100% på topp i hver eneste kamp heller - for det er det ikke en eneste fotballspiller i hele Norge som er. Skal han stille sånne krav kunne han sparket hele stallen til FFK på timen. Stiller Grønnis de samme krav til Kvisvik som til alle andre så er det bra nok det.   


Selvfølgelig vil Kvisvik spille så mye som mulig, og jeg håper selvfølgelig vi kommer til å se han på banen mye denne sesongen. Men det jeg synes er så rart er at han går ut i media med hver lille ting han tenker på! Det virker som sutring når han ikke legger alt det bak seg og heller konser på å prestere maks for da å kjempe om plassen på venstrekanten.

Jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg mister litt respekten for en som hele tiden "sutrer" til media når han ikke får det som han vil. Jeg er sikker på at Kvisvik får muligheten til å spille et annet sted dersom han blir funnet for dårlig til førstelagsspill i FFK. Fram til det bør Kvisvik holde seg vekk fra media, og ihvertfall holde seg for god til å stille opp på TV2 i Elvis kostyme!

---------------------------

FFK for alltid!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340