Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 feb 08, 21:47

Skal man tro hva man hører har vi fått tak i en klassespiller. Men har vi ikke hørt det så mange ganger før? Velger faktisk å tro at dette er en god nok venstreback, men jeg tviler inntil jeg får sett ham i aksjon.

Etter beskrivelsene er han en rask spiller, med bra tempo i kroppen og et fantastisk venstreben. Kan minne litt om Bertelsen? Det er en backtype jeg liker veldig godt. Venstresiden med Wallace og Barsom/Kvisvik kan bli et bra angrepsvåpen til neste år.

Og til de som sier at dette er dumt med tanke på at Halvorsen skal få litt spilletid etterhvert, vil jeg si at det bare er bullshit. Etter å ha sett Halvorsen i Østfoldhallen ser jeg at han har laaaangt igjen til toppformen. Dessuten er det vanskelig å komme helt tilbake etter langvarige skader. Og Halvorsen trenger konkurranse. Så at man kjøper en ung, sulten gutt ser jeg utelukkende positivt på!

Er dette er kvalitetsforsterkning virker stallen nesten komplett. Ideelt sett skulle vi hatt en spiss av høy klasse, men vi kan ikke forvente kvalitet på absolutt alle ledd. Blandingen av alder, rutine, kreativitet, løpskraft, seriøsitet, klovneegenskaper og alt annet som skal til for å bli et topplagg virker veldig lovende foran 2008-sesongen. Har tro på at vi kan hevde oss høyt denne sesongen!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340