Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 16 feb 08, 01:16

Morsomt å se gutta i dag. Som flere før meg her - må jeg også skryte av nyinnkjøpte Barsom. Fantastisk pasningsfot og innsats hele veien. Ble også imponert over spensten hans. Vet ikke hvor høy han er, men max 1, 70 tipper jeg og han vant ene hodeduellen etter den andre. Virket som han hadde rimelig fri rolle på banen, da han var "overalt" (selv om han i utgangspunktet spilte venstrekant. Av en eller annen grunn var han på høyreback possisjon da Godset fikk lagt innlegget fra venstre slik at Sørum headet i mål. Hadde PAC vært på plassen sin der, så kanskje han hadde klart å hindre at innlegget kom.

Koudio blir jeg mer og mer imponert over. Tror han blir å se mer enn Fofana i år. Som sentral midtbane i dag var han uhyre sterk defensivt og brøt gang på gang og hadde fine driv fremover. Topp innsats hele veien. Kommende stjerne. Viser at vi har en uhyre slagkraftig midtbane i år.  Men vi MÅ ha inn alternativer på back-plassen. Bjørkøy trives ikke på venstre-back. Halvorsen viste innsats og gjorde mye bra, men falt igjennom noen ganger pga mangel på rutine. Han er en fremtidens spiller. Så vi trenger en mer rutinert spiller nå.

Staw gjorde det bra i mål. Scoringen hadde han vel ingen mulighet på. Det eneste jeg savner er mer hurtige igangsettinger. Kom seg litt bedre utover i annen omgang på dette punktet. Han var dessuten flink til å kommunisere høylydt til sine medspillere. Bra!

Gardar blir nok førstevalget på spissplassen. Tegström fikk ikke vist seg frem noe særlig idag, mens Gardar var god. Både til å score og som tilrettelegger.

Alt i alt en fornøyelse å være i Østfoldhallen i kveld. Især annen omgang. Gleder meg når alvoret begynner.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340