Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07
Innlegg: 61

Lagt til: 16 feb 08, 00:48

Det som er det morsomme og skumle i denne saken, er at så og si alt som kommer frem kan tolkes på en eller flere måter, både for og imot Morgan. Personlig så tror jeg ikke mr.Andersen er norges største ærligper, men at han er en av de beste klubbdirektører man kan ha, etter han har blitt frifunnet her.

Makan til engasjement, kunnskap, arbeidskapasitet, bein i nesa og ikke minst et enormt nettverk, gjør Morgan unik. Det er bare synd at de mørke sidene ved fotballverdenen har blitt lagt åpne for media her.

At denne saken er skitten, og at Morgan sannsynligvis ikke her kritthvit på hendene er en sak, men jeg tror faktisk at dette er bare blåbær i forhold til det som skjer ute i Europa. Han har rett og slett tatt feil Agent og klubb ved nesen.

min oppfattelse av saken: Morgan har spilt spillet og lurt luringene. istedenfor å selge Mikel billig til Chelsea, fikk både Man.Utd og Lyn + agenter mange mange penger. Det vi ser her nå, er bare hevn fra de som ble lurt, da de selv forsøkte å lure Morgan/Lyn, og utnytte Obi Mikel.

Gleder meg til å følge fortsettelsen på Bastionen.no, det er en fryd å lese kampreferatene der. Slik burde alle rettsaker loggføres og presenteres for almuen.

---------------------------

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340