Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 16 feb 08, 00:35
Opprinnelig postet av Kent

Synes forøvrig det kommer frem mye negativt om Morgan Andersen (og andre) i prosessen. Foruten å ha noen svinn på skogen fra tiden i NISO kommer det nå frem at Andersen ikke var lojal mot Lyn i oppsigelsestiden, han har stjålet dokumenter som er Lyn`s eiendom, han har brutt "gentleman agreements" samt bidratt til et kontraktsrot av dimensjoner i Lyn.

Så selv om han frifinnes for de to tingene han er tiltalt er det vel ingen selvfølge at han ønskes hjertelig velkommen tilbake som FFK direktør av makteliten som fortiden styrer FFK skuta.

Men saken viser kanskje enda tydligere at om du skal overleve blandt de haiene som oppererer i fotballverdenene i dag må du ha det som skal til for å manøvrere mellom de. Morgan har trolig det som skal til og kanskje det vil være gull verdt for FFK i fremtiden. Man må jo akseptere realiteten som den er og i fotballverdenen er realitetetn tydeligvis at "alle er kjeltringer".

Om han blir frikjent ønsker jeg ham hjertlig velkommen. At han var illojal mot lyn i oppsigelsestiden gavnet oss  Dokumentene han har "stjålet" gjorde ham for sin egen sikkerhets skyld. Og jeg vil ikke si at han brøt en gentlemans agreement når det verken er gentlemen eller lovlige kontrakter inne i bildet. Å dele ut noen rævspark til Karadaz og Hauge er bare bra. Spørsmålet nå er jo bare om han faktisk har forfalsket kontrakten eller ikke...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340