Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 13 feb 08, 22:51

Opprinnelig postet av Holters
Les her:
fotball.aftenposten.no/eliteserien/article72645.ece

Hehe:

"Morgan Andersen tenner når Aftenposten antyder at saken kan ha likheter med "Mikel-saken" han var involvert i som Lyn-direktør. "

og

"Han (Morgan) forteller at han ikke vet om Charlton har lov til å eie rettighetene på to afrikanske spillere i den norske eliteserien.

- Det må du nesten spørre Charlton om. Men jeg går ut fra at Charlton og ASEC har lov til å ha en avtale, og at spillerne ut fra den avtalen kan lånes ut til oss. For det er det som skjer, sier han. "

og

PS! Charltons presseavdeling lovet å svare på vår henvendelse vedrørende klubbens eierinteresser i de to spillerne, men gjorde ikke det i går.

Flere enn meg som hadde hatt lyst til å sjekke opp dette litt nøyere dersom det ikke var for at FFK kunne fått svi??

FIFA må uansett se å ordne opp i regelverket og håndheving av dette. Ungutta fra afrika blir jo rene slavene, uten mulighet til å bestemme over seg selv, de er helt prisgitt "eierintresseen"

---------------------------

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f