Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 feb 08, 16:04
Endret: 12 feb 08, 16:05
Ingen som har så mye som en ørliten kommentar altså?

Jeg synes denne løsningen er mer brukervennlig enn den forrige, samt at den laster en del raskere. I tillegg er flashtv langt bedre for oss som til tider benytter oss av mac. Veldig bra!

Jeg er dog ikke helt fan av denne "nye funksjonen": "straks et innslag er ferdig så starter det neste i køen - uten at du trenger å foreta deg noe." Synes dette var mer irriterende fremfor nyttig, og det bør i alle fall være mulig å deaktivere "funksjonen".

Videre er jeg ikke fullt så glad for at FFK har valgt å bruke en "straigt out of the box"-ferdigløsning. I løpet av betastadiet håper jeg at FFK legger over til et mer unikt design med mer rødt i, eller i det minste lysere gråtoner, slik at man skaper en mer helhetlig nettidentiet/-følelse over FFK-tsidene. F.eks. hadde selv denne avspilleren (lysere gråtoner) til Brightcove (de som står bak løsningen til FFK, vanvittig store!) passet bedre inn i dagens designprofil. Men, men, det blir kanskje en smakssak.

Med så mange forsøk FFK har hatt de senere årene, så bør man snart forstå hvordan man skal utvikle en nettside, samt klare å skaffe seg en egen helhetlig nettidentitet som oser profesjonalitet, og ikke bare "ferdigpakke", lang vei. Synes nettsidene har et lite stykke til å gå før man når det nivået, men innholdsmessig har FFK blitt bedre på nett. (Referatene var dog best den gang Pål Johansen var webansvarlig! )

Til slutt må jeg jo bare nevne at plasseringen av FFK-tv-boksen på forsiden av fredrikstadfk.n er en smule lik plasseringen til vår scrollboks, men det er jo bare hyggelig. Synes dog den venstre boksen med tre "miniatyrnyheter" av de første tre hovedsakene på nettsiden er noe malplassert. Ser rart ut.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f