Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 feb 08, 19:22

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av denialsander
Hva er galskap? At Rami får en lønn på 1,2 millioner per år??  

8 millioner i sign-on-fee.

Galskapen i mine øyne er å gi ham en femårskontrakt.

Shaaban er en skadeutsatt keeper på 32,5 år. Når kontrakten går ut (slutten av 2012?) vil han være 37,5 år (!).

 

Hm.. Noen som husker at jeg skrev dette ?

Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvis mannen KUN er interessert i å komme hjem til sin sønn i Stockholm synes jeg det er merksnodig at han er villig til å ødelegge hele overgangen ved å kreve en skyhøy sum for å skrive under.

I mine øyne er han da først og fremst interessert i penger, og deretter familiesituasjonen.

Er helt enig med denialsander som påpeker at dette er taktikkeri fra Hammarbys side (sikkert også fra Rami), men synes nå det stinker litt av stormanngalskap fra vår kjære keeper.

Det er da ikke Shabaan som krever noen høy sum? Han er enig med Hammarby om den personlige kontrakten. Det er prisen som FFK setter for å selge som Hammarby finner for høy. Her bommet du stygt.

Feil, det er du som bommer. Rami skal vist kreve 5-6 mill i signon-fee i tillegg til lønna...

 

Husker også at jeg fikk det glatte lag for å påstå noe slikt....

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f