Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 11 feb 08, 18:32
Endret: 11 feb 08, 18:43
Opprinnelig postet av Rey
Hvor i allverden har dere det fra at det er styret som er innblandet i det her?
Er ihvertfall ingen fra styret jeg kunne kjenne igjen på den videoen her

Og jeg ser ingenting i de artiklene jeg har sett som tyder på at dette er et påfunn fra Ulf Berg heller


Enhver utenforstående vil jo oppfatte dette som en Plankehaugen-aksjon. Jeg hørte nettopp et NRK-innslag der de intervjuet supporterne og refererte til at "FFK-supporterne demonstrerte til støtte for MA utenfor rettsalen". Dersom TV2-Sporten viser bilder fra aksjonen i kveld kommer de med høy sannsynlighet til å framstille det på samme måten. Det påvirker den nasjonale oppfatningen av FFK-supportere, noe som også er et styreansvar. Min oppfatning er at Styret til Plankehaugen stilltiende har godtatt aksjonen.

Dette føyer seg dessuten inn i et vedvarende mønster der Plankehaiugen gang på gang har vært ute og uttalt seg til støtte for MA. Som medlem av Plankehaugen var jeg ikke spesielt konfortabel med å stå bak det gigantiske støttebanneret de hengte opp på stadion i september.  Også den gang var visst et enkelt "styrevedtak" nok til å hevde at hele Plankehaugen sto samlet bak Morgan. Hvor mye kostet det banneret egentlig? Kunne kanskje brukt de penga på noe som gangnet klubben framfor en enkeltperson?

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.3530743

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340