Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 feb 08, 15:40
Opprinnelig postet av Lars 29

Men FlightOfTheRat, det med NISO er faktisk ikke en skjev fremstilling i mediene, det var bevisst juksing med reiseregninger etc, det har jo kommet beviselig frem. Dessuten var NISO under M.A dårlig driftet, slik at de var nær skifteretten, det har jo også kommet frem. LO måtte inn å gi de en garanti/lån. Regnskapene til NISO var også et salig rot. Så blir feil å legge dette på mediene og deres fremstilling. Synes det er litt typisk oss Fredrikstad folk, at vi legger skylden på alle andre.

Jeg mener M.A kan skylde seg litt selv for sin rolle i mediene, han har vært stor i kjeften i flere saker, og det er klart at når det da kommer frem rot/diffuse saker som M.A har håndtert, så er det en selvfølge at det blir store oppslag. Norge er ikke et større land en som så 

Jeg kjenner ikke M.A, men kjenner folk som har hatt med M.A og gjøre, og de mener alle at han er en hyggelig fyr. Men er en lang vei fra det å være hyggelig, til å opptre ryddig i en jobb som leder. Og det mener jeg ikke M.A alltid har gjort

Shittu er nærmest Nigeriansk mafia, er ikke uenig i det. Er et stort problem med mafia i Nigeria i og rundt Nigerianske spillere, da disse er mye verdt. Men fortsatt så er det papirer som er sendt fra Lyn sine kontorer til NFF som er problemet i saken, og hva som har skjedd underveis.M.A skylder på Hoff i Lyn, Lyn som klubb mener M.A har gjort det. Hvem som har rett kommer frem i retten. Igjen, M.A blir ikke dømt dersom det ikke foreligger håndfaste bevis i saken   

 

Jeg synes det meste av beskrivelsene av Morgan inneholder en stor porsjon generalisering. Jobben Morgan gjorde i NISO var kanskje ikke den beste, og bar i enkelte tilfeller kanskje i bestefall preg av rot, men så blir det liksom til at "Alt Morgan gjør blir det bråk ut av". En annen fiffig bemerkning fra tidligere i fjor var: "Morgan behandler mennesker slik han spilte hockey; takler hardt inn i rundvantet og sjekker om det kommer noe godt ut av det". I tillegg til media, som elsker klovner med mindre gode utsagn, som benytter enhver anledning til å blåse dette stort opp. Dette har over tid fått lov til å sette seg som et ganske sterkt bilde hos folk om hvordan Morgan er.

På den andre siden har man de som Lars29 skriver; forherliger ham, som sikkert mener at alt han tar i blir til gull. Støtter ham for enhver pris, og som sikkert mener at han burde få fortsette uansett selvom han blir dømt og må jobbe i fra fengselet.

Jeg har hørt både det ene og det andre om Morgan, på godt og vondt, fra veldig mange ulike folk. Intrykket jeg sitter igjen med er at han er en kontroversiell fyr, et idealistisk rivjern som liker å gjøre ting på sin måte, og mange har sikkert følt seg tråkket på mange underveis. Jeg tror ikke han er en perfekt leder, og er tvilsom til mye av det jeg har hørt om. Det jeg imidlertid ikke er i tvil om er den gode jobben han har gjort for klubben til nå. Med og uten er to vidt forskjellige ting.

De som ikke liker Morgan sier at hvem som helst kunne gjort jobben hans med de pengene fra Høili. De som digger Morgan krediterer ham for omtrent alt bra som skjer med/i klubben.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340