Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 07 feb 08, 15:04

Opprinnelig postet av Holters
  3. Rami Shaaban kan, om fem månader, skriva på ett kontrakt med Hammarby giltigt från den 1 januari 2009, utan att Fredrikstad får en spänn.
FFKs trumfkort er nemlig ikke dere bajensupportere, slik du hevder, men at Shaaban har kontrakt med laget i en sesong til. Vi sitter på den svenske landslagskeeperen, vi sitter på en spiller dere ønsker, og det er vårt trumfkort. Skulle det vise seg at Hammarby ikke forstår at kvalitet koster penger, så får Shaaban bli værende i Fredrikstad i en sesong til. Så enkelt er det faktisk, og har man først bundet seg til en kontrakt, så er man pliktig til å forholde seg til den. FFK bør ikke finne seg i å bli overkjørt bare fordi Hammarby og Shaaban har funnet ut at sistnevnte skal spille der til året.

Godt poeng.

Shaaban fyller 33 år til sommeren. Selv om keepere gjerne holder lenger enn utespillere er det liten grunn til å tro at Shaaban har så mye mer enn 2-3 år i igjen i landslagsklasse. Det kan være han holder koken lenger, men satser man på det tar man sjanser. Med andre ord er hvert enkelt år Shaaban har igjen som spiller verdifullt for de klubbene som ønsker ham. Hvis Shaaban har en markedsverdi på 5 millioner i nå, så vil den være ganske mye lavere om et år. Uten at jeg er noen ekspert på å fastsette markedspris på spillere...

Med tanke på hvor unge de andre to keeperne våre er synes jeg det er fornuftig av FFK å holde på Shaaban ett år til. Verken Staw eller Bråthen blir gamle på den tiden. FFK har lite å tape her som jeg ser det.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340