Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 feb 08, 23:04

"Han fikk viktige, pengesterke mennesker som Høili tilbake på banen med sin offensive stil overfor media"

Jeg tror vel ikke det var derfor Høili "ble med på laget" igjen. Jeg kan være enig med flight om at KTE kan være nærmest autoritær, men det vil jeg ikke si Morgan er. Han er bare god til å snakke med folk, trykke på de rette knappene. Morgan er en ekstremt dyktig kulturforvalter, mao han sørger for rett miljø i klubben. Og en ting til, som er j.... viktig, han klarer å se lengre enn østfold. Resten av Fredrikstad ville være fornøyde med å føle seg som konge ved å lede fylkes mest populære organisasjon. Det finnes ikke nok smarte folk som egner seg og som har lyst til å den rollen Morgan hadde. Fredrikstad by sverger til "livserfaring" fremfor utdanning, hva nå det enn er.

Flight: Morgan kommer tilbake. Jeg tror du trenger litt faith her nå  Civic society bla bla....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340