Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 apr 04, 13:11
Endret: 30 apr 04, 13:13
Opprinnelig postet av ninja
Er litt usikker på om dere mener BREKKBØNNER eller bønder.......Kanskje et lite skrivekurs hadde gjort seg!!!???
At dere skal "prøve" å BANKE MØKKA UT AV OSS.......Er helt i orden.
Men å påstå at vi er EN SKAM FOR NORSK FOTBALL....Ja, det sier vel mer om den stakkars FFK supporter.........



jeg må få lov til å mene hva jeg vil!!! Å jeg har aldri, kommer aldri til å respektere verken VIF fotball eller hockey! Det er mitt synspunkt! vif gjør ALT for å sutre å klage på motspillere og dommere, spiller destruktiv fotball og er etter MIN mening EN SKAM FOR NORSK FOTBALL!!!!

Det eneste som er positivt med klanen er deres ultimate støtte til klubben deres, det skal dere ha! At dere får til å dra rundt 3000 folk til Newcastle for å se fotball kamp skal dere ha stående applaus for! :) men uansett mener jeg at vif er ett møkkalag!
HVIS jeg MÅ heie på et Oslo lag (noe jeg foretrekker å egentlig holde meg langt unna) Må det bli lagetr som er best i "by`n, LYN!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340