Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pjolter

Knøttespiller
Ble medlem: 05 apr 05
Innlegg: 38

Lagt til: 15 jan 08, 17:24

Det er absolutt en realistisk drøm å bli topp 4.

- Hvert år har et helt nytt lag måtte bli samspilt. Vi kan komme godt i gang nå, men forventer en venstreback.

- Hvert år har vi vært over gjennomsnitt skadeplaget i oppkjøringen.

- Vi har større bredde av kvalitetspillere totalt i stallen, særlig på midtbanen som jeg mener også er mest nødvendig.

- Vi har stort potensiale i mange svært lovende unge spillere. En av disse kan overraske hele norge neste år.

- Vi har bevist at vi er gode nok på hjemmebane.

- Den dårlige bortestatistikken sitter kun i hodet, og det er her forskjellen fra topp til middelfarer ligger. Dette blir garantert bedre nå.

- Stabæk har ikke et utgangspunkt som er bedre en vårt , men klarer seg på imponerende spillerkjøp år etter år. Tror ikke de får tradisjoner til å være et stabilt topplag.

- Som regel er det et lag som overraskende gode, og et lag som skuffer i overkant. Jeg tror Fredrikstad er det laget som har potensialet som skal til for å overraske, og da blir det lettere å styrke laget med en kvalitetsspiller til sommeren.

Vålerenga kan få problemer med å spille inn laget sitt, med de forventningene de får på seg. Har aldri likt så store utskiftninger i et lag.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340