Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 jan 08, 18:36

Opprinnelig postet av Snæbbis
Mannen hevder i reportasjen i fullt alvor at han aldri har sett logoen til Sydney f.c før. Jeg må bare beklage, men den  er litt for tynn.

Jeg har gjort en del designting i mitt liv og jeg har skrevet en del låter. Av og til hender det faktisk at man lager ting som likner ekstremt mye noe annet - uten at det bevisst er plagiat.  Greia er den at vi i løpet av en dag, en uke, måned og år bombarderes av inntrykk, musikkstykker, design- og designelementer som man kanskje registrerer bak i hjernen - uten nødvendigvis å lagre "Kul fotball-logo. FC Sydney. Sett på en tilfeldig webside sommeren 2003." sammen med omrisset og konseptet.

Jeg har selv fått pepper for låt- og designkonseptlikheter av ting jeg selv mener jeg med "100% sikkerhet" "ikke har sett" eller "ikke har hørt". Kanskje jeg har sett eller hørt det? Kanskje ikke? Uansett behøver det ikke være en bevisst kopiering.

For jeg må innrømme at FC Sydney-symbolet er fett... Kanskje jeg ville laget noe likt selv? 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f