Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 14 jan 08, 13:20
Endret: 14 jan 08, 13:21
Lars 29, dette er hverken paradoksalt eller flaut fra ultrasgutta sin side. Jeg skjønner ikke helt hvorfor dette skulle dreie seg om, som du sier, å krype til korset.

Slik jeg har forstått det dreier det seg om en kompromiss inngått mellom RHE og Plankehaugen. Om begge gruppene skulle klare å leve sammen på tribunen virket dette helt nødvendig. Jeg synes begge sider har vist vilje til å gi og ta uten å gå på akkord med sine grunnverdier. Det skal både RHE og PH ha honnør for. Avtalen som er gjort viser at dialog kan løse selv de mest fastlåste konflikter.

Jeg ser ikke noe poeng i å kaste mere bensin på bålet. Beskyldningene har haglet begge veier, men nå virker det som om det har kommet en ny optimisme inn blant FFKs supporterskarer. Da er det ikke noe vits i å blåse liv i en forholdsvis død debatt.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340