Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 14 jan 08, 12:50

Må si at jeg er litt forundret og overrasket over løsningen som har kommet istand i forhold til plasseringen av RHE/BRH på PH tribunen for 2008 sesongen. Når BRH ikke har innfunnet seg under PH regler og retninglinjer tidligere, hvorfor skulle dette plutselig fungere nå dersom disse får et eget felt høyt oppe på tribunen? Vil ikke det bare bli værre og mindre kontrollerbart enn om disse står lenger ned. Erfaringen min sier ihvertfall det.

Ser Silje Stenmo sier at det forsatt vil være Glenn og han andre som skal være forsangere, men man trenger vel ikke å være hjernekirurg for å se at dette blir en stor utfordring  å få den " den nye generasjonen" til å innfinne seg i, og respektere 

Og til BRH, det må da være et paradoks og flaut for dere etter all drittslenging, utmelding av PH og annet bråk, at dere nå plutselig må krype til korset og innfinne dere til PH reglement for å få se kamper på Fredristad stadion. Var jo ikke måte på hvilke konsekvenser ekskluderingssaken skulle få. Men selv dere lærer kanskje av deres feil.

Uansett hester, tanter, indianere, "drittunger", så nærmer det seg seriestart, og det blir spennende å følge FFK   2008

PS! Frihet for Ultras 

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340