Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 13 jan 08, 23:17
Endret: 13 jan 08, 23:24
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Jonek

Vi støtter forsangeren!

Javel, og det gjorde Plankehaugen og FFK også har jeg hørt . Sikkert derfor noen ikke lenger er ønsket som forsangere..... De som ikke sang fikk for lite kjeft........

Dette skrev jeg:

Problemet er ikke at vedtektene ikke dekker alt og alle argumentasjoner og forklaringer på at folk ikke synger. Jeg mener det at folk må kunne bestemme selv om de vil synge eller ei, men når de står på PH feltet og ikke synger, må de regne med at de kan få klare hentydninger om å være med på sangen. De får ingen sympati eller støtte for sin klage på eventuelleforsangere som bruker seg mot dem. Der bør grensen gå, skal vi "holde med" den som står og glor, eller med forsangeren som hauser til sang og rop?

Der er kjernen i problemet, og svaret er enkelt og greit!

Vi støtter forsangeren!

-----------------------

D----

Du må lese innlegget mitt i sin helhet, ikke bare klippe en setning, slik at du kan hoste opp noe annet.

Det er vel bare du som skjønte dette du skrev over her. PH har ikke hevdet at de ikke ønsker forsangere(Glenn osv), selvom det jobbes med et sangfelt nå bestående av RHE og PH.

I 2007 var det flere forsangere bla Glenn, Zoran, Rune og noen andre. Det at de ga kjeft på de som ikke sang og det støttet jeg. Noen av dem, mer enn andre.

Da drar du inn dette med at noen forsangere ikke er ønsket av FFK og PH. Ingen er i tvil om at du hoster opp dette med Zoran, når du skriver slikt. Det å påstå at jeg lyver, tar jeg med en knusende ro, men du forklarer deg ikke godt nok. Det er den saken du hoster opp, og den er pasè.

Hold topic! ikke dra inn dette med de uønskede forsangerene!

 

 

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340