Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 jan 08, 17:00

La meg ta den frihet av å lime inn det jeg skrev i en annen tråd:

"– I løpet av en treårsperiode skal vi være stabile blant de fire beste lagene i Norge. "

http://f-b.no/article/20080113/FFK/411908429/1009/AKTUELT

Jeg tror 2009 får stå for FB sin desk sin regning, men målet er jo tydelig nok - og jeg synes det er ambisiøst nok uten å være hinsides all fornuft. Jeg synes FFK gjør lurt i å starte sesongen uten å hente så veldig mange flere spillere - vi har tross alt forsterket laget bra det siste halve året (ta sommerforsterkningene i betraktning).

Nå har de som kom i sommer fått et halvt år på å spille seg varme i trøya. Vi har fått inn spennende juniorer og noe som ser ut som en klar forsterkning i Barsom. I tillegg virker Kvisvik veldig på hugget.

Med mindre FFK selger Rami/Jonna synes jeg en forsterkning i tillegg - en venstreback - er godkjent for 2008-sesongen.

Første halvår vil vise om FFKs sportslige apparat, trenerteam og de som tror laget kan hevde seg blandt de 4 (til 6) beste har rett. Dersom de tar feil vil jeg tro og håpe at økonomien er såpass under kontroll at vi har midler til å forsterke i sommer-vinduet.

Det kan jo se ut som at mange lag blåser ALLE pengene før sesongstart. Det kan jo være lurt å ha litt å hente i sommer også...

For 2008-sesongen vil jeg være godt fornøyd om vi vaker mellom 3-7 plass. Jeg gleder meg til å se FFK i noen treningskamper utover - er veldig nysgjerrig på Barsom og de yngste som er kommet til.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340