Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 jan 08, 15:29

Selvfølgelig kan 4-1-2-2-1 sammenlignes med 4-4-3, men jeg mener det er en viss forskjell.

På midtbanen blir det stort sett det samme. En litt defensiv i midten, og to indreløpere som står for offensivt spill. Men med 2 litt tilbaketrukne kanter syns jeg fort det blir litt 4-5-1 over det hele, iom at det da kun vil bli en spiss. Hvis en trener hadde sagt til meg at jeg skulle spille ving i 4-1-2-2-1 hadde jeg regnet med at han ville jeg skulle være litt mer tilbaketrukken. Hadde han derimot sagt 4-4-3 hadde jeg klina til og spilt offensivt.

Men, jeg regner med at dette ikke er noe vitsen i å diskutere uansett. :) Jeg tipper Grönhagen kommer til å spille 4-4-2, så får vi se hvor Barsom blir plassert. Tror nok det vil variere litt fra kamp til kamp, fra motstander til motstander. Nå har vi jo egentlig utallige kombinasjoner å prøve ut.. Jonna, Barsom, Gashi og Wehrman på midten. Jonna, Barsom og Tarik på høyre. Barsom, Kouadio, Fofana, Thomassen og Kvisvik på venstre. Fofana, Tarik, Kouadio Gardar, Tegström og Trulsen på topp. Nå virker vi godt rusta mot skader og dårlige prestasjoner!! :)

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f