Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 01 jan 08, 16:49

Tipper nok vi enten får se Bjørkøy som høyreback neste år. Tror Bjørkøy kan være god i en slik rolle hvis han har innstillinga som skal til. Da kan vi fort få se en ny Roar Strandvariant.

Barsom kommer nok til å spille høyrekant, kan jeg tenke meg. Det er uttalt at han kan spille på alle plasser på midtbanen, men jeg tror nok han har en favorittposisjon, som han også er best i. Tarik vil jo bli beskrevet som en som kan spille høyrekant, men for FFK har han helt klart denne sesongen prestert best som spiss.

At Barsom er god nok til å skyve ut Gashi eller Wehrman av laget, tror jeg ikke stort på. At han, som er teknisk og hardt arbeidende, kan være et bedre alternativ enn Kvisvik, som er teknisk og lat, tror jeg. Men er han ikke høyrebeint? Da tror jeg han passer best i en høyre kantrolle.Barsom vil nok bli prøvd ut på forskjellige plasser på trening før Grönhagen danner seg noe bilde av hvor han skal spille.

Men nå tyder det endelig på at vi har den midtbanen Grönhagen vil ha. Vi har mer enn nok defensiv stabilitet i form av Kasey Wehrman. Vi har offensiv kvalitet og en god førsteforsvarer i Ardian Gashi. Vi har Barsom som skal være teknisk og hardt arbeidende. Vi har Raymond Kvisvik som på sine beste dager er et vidunder offensivt. Vi har John Anders Bjørkøy som er gode både offensivt og defensivt, og som tilfører mye stabilitet i laget når han spiller bra. Vi har Kouadio som er leken og som kan utfordre en mot en. Ekstraordinære, spennende kvaliteter! Og Joachim Thomassen vet jeg ikke så mye om, men han skal visstnok være god han også.

Får vi inn en offensiv venstreback av klasse, har vi i tillegg en god forsvarsrekke med unggutter, rutinerte ringrever, fart, hodestyrke og defensiv og offensiv trygghet. Virker som en meget god miks av unge og gamle spillere!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340