Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 des 07, 23:47

Opprinnelig postet av eliot
Det jeg ikke skjønner helt , er, hvor er ansvaret til Lyn? Han har jo ikke handlet til egen vinning.  Det er jo Lyn som har tjent millioner.  Er litt tvilsomt hvis ingen i Lyn viste noen ting om eventuelle falske underskrifter.

Er helt enig. Merkelig at en hel klubb har blitt ført bak lyset uten å skjønne hva som eventuelt foregikk, så jeg tror enten så har Morgan gjort denne svindelen med viten og støtte fra Lyn, ellers så er det andre personer i Lyn som har utsatt Morgan for et komplott... Hvis da selvsagt at kontrakten er falsk. Tror også at Shitthue i tilfellet har en finger med i spillet her.

 

Jeg tror på MA når han sier at han er uskyldig, men skulle det vise seg at han faktisk er skyldig, så mener jeg at han har løyet for hele Fredrikstad, og dermed må sparkes fra klubben...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340