Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 09 des 07, 22:50
Endret: 09 des 07, 23:34
Siterer startinnlegget for å få oss inn på riktig spor igjen. Det Jonek sier her er faktisk viktig, siden Zoran-saken og de andre utkastelsene har miljøet på dette forumet blitt utrolig forsuret.

Det virker av og til som om folk er de reneste dødsfiender, og hvert lite argument og hver eneste tråd med mulighet for å spore av blir kverulert inn i det blå, folk er fullstendig uvillige til å innrømme så mye som en millimeter at den andre siden tidvis faktisk kan ha et poeng i det de sier, og det som er av poenger blir motbevist av høytflyvende argumenter.

Det er faen meg på tide at alle tar seg hardt i nakken!

Jeg respekterer det faktum at mye konflikt er oppstått, og at begge sider er bittre. Det har fallt mange harde ord fra begge kanter og jeg syns hverken BRH-siden eller PH-siden i lengden har oppført seg bedre en sin motpart. Voksne mennesker har blitt forandret til kranglevorne fjortisser med absolutt null rom for et nyansert syn. Folk ser seg blinde på bluss og motsatt, motvilje mot bluss, og glemmer at de de krangler med er mennesker med langt flere fasetter enn det å bare være i en kategori FFK-supportere, at vi alle er her inne fordi vi støtter et lag, og istedenfor å krangle om de jævla blussene burde finne en måte å forsones på.

Man kan mene hva man vil om Zoran-saken og utkastelsene, men faktum er at de enn så lenge er historie. Det kan være hardt og svelge, men ting må gå videre. Ph har vært gjennom sin første barnesykdom, ut av dette er det sprunget BRH og RHE, blir dette håndert riktig er det intet annet enn en styrke for støtten til FFK.

Så jeg gjentar Joneks oppfordring: Vis toleranse, og kom med konstruktive og saklige forslag til forbedringer, og legg nå denne forbaskede konflikten bak dere på en eller annen måte.

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340