Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 08 des 07, 02:12
Endret: 08 des 07, 02:36
Jeg bemerker meg som vanlig at et fåtall mennesker føler seg angrepet og legger opp til en skyttergravskrig. Jeg har mottatt både e-post og private meldinger fra folk som tar mine innlegg som personlige angrep. Det er for meg ufattelig at noen føler det, men greit nok.

Med skyttergravskrig så mener jeg at noen ikke oppfatter hva BBB og andre ultrasgrupper faktisk blir kritisert for. I stedet unngås sakens kjerne; det er faktisk ikke støtten til laget eller innsamlingsaksjoner som kritiseres, det er de uønskede elementene man retter kritikken mot. Man er ikke interessert i å gå på akkord med folks sikkerhet, men man ønsker å følge de gjeldende lover og regler som faktisk er til stedet.

Det er dette som er sakens kjerne, og det må BRH med flere snart få med seg. BBB har ikke tatt et standpunkt overfor de medlemmene som blusser, stjeler, sloss og lager faenskap. Indirekte betyr det at man aksepterer denne form for oppførsel, og det er her vi har en real kulturkrasj.

Vi må aldri – ALDRI – finne på å akseptere oppførsel av denne typen her til lands.

Derfor er det viktig at det snart går opp et lys for alle parter involvert, slik at man nå på et tidlig stadium fortsatt kan unngå at BRH (og/eller Plankehaugen) utvikler seg i samme retning.

Men jeg må ærlig innrømme at når jeg leser reisebrevet til BRH, så mister jeg troen på det. Jeg synes det faktisk er skremmende å lese hva dere skriver. Her er det faktisk noe helt grunnleggende bagasje som mangler.

PS! Dersom det er dugnadsånden og innsamlingene til BBB dere elsker, så fatter jeg ikke hvorfor Ulf Berg har fått så mye kritikk. På dette området ligger (lå?) jo Plankehaugen foran de fleste. Dette er vås fra ende til annen. Det er for øvrig ikke den delen som har blitt kritisert, og det er vel heller ikke den delen dere har latt dere fascinere av.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340